josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

minnenas år!

Publicerad 2013-12-31 17:02:23 i Allt o inget

Ja bara några timmar kvar nu tills 2014!
Har ju gått så snabbt nu in i de sista!:)
Ikväll så bär de ju av till Sätra och fira in de nya året med fina människor, det blir bad och mycket skratt kan jag säga! Blir att sova där med,och gymma sen imron(ifall vi orkar ;))
men outfiten blir en blå skjorta,svarta jeans och smycken på de! Hade tänkt att ta high heels men tror jag skippar de och kör på mina Johnny Bulls:)
Men ska sen försöka få en bild på outfiten sen med: )

Men nu vill ja önska alla er ett gott nytt år
och så får ni ett blogginlägg nästa år, då de är 2014!!!!!!!!
GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela