josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

bilen påväg till.......

Publicerad 2014-01-18 10:14:23 i Allt o inget

Hej och God morgon på er!
Sitter nu i bilen påväg till Töreboda,blir att sova där inatt! Så idag så blire kolla på hockey när kusinen spelar, sen ett till lag kanske,hänga med mormor och morfar!:)Och sen träffa Adina och Jakob och deras lilla tusse!:) Och sen se hur lägenheten blev nu när allt ä klart!:)

Men där har ni min dag!:)
Så bloggar nog mera senare sen på dan!
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela