josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

mys i sängen!

Publicerad 2014-01-22 21:22:36 i Allt o inget

Hej på er!
Ligger nu i sängen och kollar på Castle och ligger och tänker lite på hur de kommer och kännas sen när ja får börja spela handboll igen och fotboll! Den känslan liksom den kommer vara så härlig så ni anar inte! Men har fått en tid till röntgen nu iallafall,om en och enhalv vecka! Skönt att de gick så snabbt:)


Vart ju i Skövde idag med, köpte ett knä skydd nu som ja ska prova nu och se ifall de funkar,funkar de inte så får det bli at r köpa ett nytt!:)
Sen så köpte ja ett par jeans och en tröja plus två och tejprullar till knät!:)
De fick de bli!

Men nu så ska ja sova eller iallafall slå på nån serie!:)
puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela