josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

tid hos doktorn imorn.....

Publicerad 2014-01-19 15:01:32 i Allt o inget

Har en tid hos doktorn nu imorn på vårdcentralen angående mitt knä.. Sjukt nervös alltså!
Men de ja tror han eller hon kommer göra ä nog att känna lite säkert och dra i det!Hatar när dom drar i det, för de gör min sjukgymnast med och de gör så jäkla ont alltså!  Då är de ett sånt läge man bara vill slå till nån riktigt hårt alltså!!
Men hoppas dom sen kan skicka in remiss till sjukhuset och sen förhoppningsvis röntgen!!

Hatar de läget ja är i just nu, alltså inte att få spela handboll de tar på en alltså!
humöret och träningmässigt...
Humöret är de värsta,även fast mitt lag spelar jättebra så blir ja sen så jäkla förbannad för att jag inte får spela och göra de dom gör! Och sen när man sitter där på bänken och hejar dom vill man bara ut och spela och bara göra sitt bästa..... Men de går ju liksom inte.
Så som i torsdags nu när mitt lag hade spelat,då när ja kom hem då skällde ja ut mamma och ja grät för att ja inte fick spela......
Handbollen gör mig hel,de är då ja kan stänga ut allt de andra och bara fokusera på nått ja är bra på och kan.. Och nått INGEN kan ta ifrån mig....
just nu vill ja bara bli bra,så jag kan få gå ut på den där planen och vara bättre än någonsin...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela