josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

chillar med min lilla man;)

Publicerad 2013-04-05 19:10:13 i Allt o inget

halloo alla!
sitter i soffan och chillar med min lilla man i mitt liv:) Ja ni som inte fattar vem det är, så
är det den lilla mannen som är på bilden där ↑.... Visst ä han skööön! Ligger på ryggstödet till soffan och
kollar ut! Så sööt min lilla snobben:) Sitter och kollar lite på datorn och lyssnar på musik:)
Resten av familjen är på bio, jag har redan sett den filmen så, ja hängde inte med:) Skönt att vara
hemma själv lite:)
Men ska ut med snobben nu:)
Ha en bra kväll!
PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela