josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Dagen efter lördagen!

Publicerad 2013-04-14 12:45:23 i Allt o inget

Men halloo alla mina vänner!
 
Hoppas allt är bra, här är allt bara PERFEKT! Startade dagen med tre avsnitt av pretty little liars, har börjat på säsong 2 nu:) Alltså kolla den serien så bra, ni kommer älska den! Sen skriver ni här,och säger vad ni tycker.
Idag, händer väll inte så möe, ska duscha,ta en pw förmodligen,leta efter bussar tills imorn! För min prao börjar imorn och jag börjar lite innan tio, så blir att hitta nån bra buss till karlsborg:)
BLOGG APPEN FUNKAR!
Kollade precis nu;D Så j**vla bra, då kan ja ge er lite info om vad ja ´gör och så imorn!
Kan bli en hel del inlägg då!
Men ska ut och prata med mammii nu!
 
puss alla läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela