josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

hemkommen!

Publicerad 2013-04-15 20:29:37 i Allt o inget

halloo alla!
Jaa, min dag alltså!
Började kl 10, mamma skjustar upp mig till karlsborg, då var det ett tag innan jag börja min prao, så vi åkte ut till norra en snabbis bara! Då när vi ska åka dit jag jobbar, då stannar bil h**lvete i norra! Så det vart ju bara att börja gå till affären där ja skulle jobba! Men det gick bra, var väll 5- 10 min sen eller nått! Men det var okej.
Sen så när jag går till bussen, ja då ringer mamma och säger att vi har köpt en ny bil!
Och ja baa, WTF! Så då var det bara hem och käka,sen bar det av till töreboda, och lämna nycklar och kolla på den nya bilen såklart! Fin bil var det allt:) Så nu är allt bra, man kan pusta ut!
NYA TAG IMORN, NY DAG!
 
Men nu ska jag slänga mig i soffan och vila, för mina knän värker av allt gående och sittande och böjande!
Jobbigt att jobba 10-16.30;) Tar på krafterna!!!
Men ha en bra kväll mina vänner!
puss!
bjuder på en sommar bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela