josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

"I'll keep my dreams for myself, for you do not seem to care"

Publicerad 2013-04-13 19:02:34 i Allt o inget

Halloooo alla läsare!!!
Hoppas allt är bra med er, här är det perfekt!
Ligger i sängen just nu och lyssnar på musik och kollar på hockey, ska snart slå på ett avsnitt av Pretty little liars!
Dagen idag, vart i karlsborg typ, haft handbollsavslutning! Det var match mot föräldrarna, vi vann såklart!
Sen så kollade vi på damlaget och herrlaget med:) Var kul!
Men resten av kvällen så ska ja nog mest chilla och lite så=)
Ha en bra kväll!
 
BTW, lyssna på håkan hellström´s nya låt "Pistol" så j**vla braa!
men puss!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela