josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

mys kväll!

Publicerad 2013-04-06 20:13:48 i Allt o inget

Hejj alla läsare:)
Har precis käkat klart! Idag på menyn så stod det grillat! Var as gött! Med lite tsatsiki till och en god
sallad så kan det inte bli bättre. Får liksom sommar känslor nu:)
Dagen, har städat och möblerat om i rummet, riktigt nöjd alltså:) Sen kom en kompis till mamma hit, satt och tjöta med dom i två timmar. Sen så städade ja klart, och sen så grillade eller vi hade marshmallows ja och syrran som vi hade över grillen och mariekex! Så gott! Så har vart en riktig mysig och rolig dag idag:)
Ikväll, eller det är ju kväll da men, så ska ja och mamma ha tv mys, slår nog på en johan falk film med såklart!
 
Hoppas ni får en trevlig kväll:)
Puss, slänger in en godnatt inlägg förmodligen senare:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela