josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

NHL och glass, tummen upp!!!

Publicerad 2013-04-27 22:23:07 i

Ja,rubriken leverar!!
NHL och glass:D jävligt gött :D
Henriks rangers mot Hedbergs Jersey,själv hejar jag på rangers:)) Så det står 2-0 till rangers och väntar på 2:a perioden! Hockeymatchen på fyran, var sköjj med, Lill Hammer mot impössible laget, 5-5,var lite små kul tycker jag :) Kändisarna spelade bra tycker jag :)
Men hoppas alla får en bra kväll,men nu börjar andra perioden! Så ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela