josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Valborg!!!!

Publicerad 2013-04-30 18:07:25 i Allt o inget

 
 
 
(Två snabba bilder bara!)
Tjoooo alla läsare!!!
Sitter uppe i finrummet och lyssnar på musik! Inväntar folk, stina och ellen:)
Wilma kunde inte komma :( Too baaad, lite tråkigt tycker jag! Men men, nån annan gång:)
Har dukat och lite så, så allt är klart! Detta kommer bli en bra valborg, mysigt att vara med vännerna!
Drar sedan senare runt halv nio nio eller nått ner till mtp och tjötar med lite fint folk förmodligen!
Hoppas alla får en bra valborg!
Kan komma lite inlägg under kvällen, men annars kolla min instagram Josseeww, där kan det komma upp en hel del!! Men ni får väll klara er, skriver imorn om allt=)
 
Ha en bra kväll:)
puss!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela