josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Can´t wait!

Publicerad 2013-08-08 20:25:15 i Allt o inget

 
 
Alltså just nu så vill jag bara ha min födelsedag liksom!
Jag vill bara veta vad jag ska få! SÅ taggad, känns som det kommer bli bra grejer iår alltså :)
Men vi firar min födelsedag på lördag nästa vecka, men det är ju inte min födelsedag, utan jag fyller ju år på onsdagen veckan därpå! Då skolan har börjat!
Men är rättså taggad för skola ändå, komma tbx till verkligheten! Gå upp i tid och ha en vardag liksom!
 
Men ska sätta på pyjamas och så nu, Hawaii five o börjar ju snart :D
Men ha en bra kväll! PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela