josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

GOOD DAAAAY!

Publicerad 2013-08-09 21:47:58 i Allt o inget

 
Hallåå alla!
Hoppas alla har en bra kväll! :)
Idag så blev det en tripp till Hjo och hälsa på mormor och morfar som är där :)
Så där var vi ett tag, chillade och var på hem o hobby! Fick med mig lösnaglar och lite skolgrejer hem!
Sen så drog vi till Karlsborg och köpte hårfärg! Sen så blev det att slinga mitt hår. Som ni vet så går inte jag till frissan och slingrar håret, utan det fixar min fina kusin så bra så! Och resultatet blev PRIMA! Jättenöjd!
 
Imorn så blir det att åka och kolla på fotboll med Stina :)
Det är mitt lag som spelar, skulle ha vart med och spelat. Men har inte tränat på hela veckan och är inte helt återställd efter jag har legat sjuk hela veckan så :/
Så det får bli att vara hejjaklack imorn ist!
 
Men ska slå på en film nu!
puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela