josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Jättetrevlig kväll igår :)

Publicerad 2013-08-17 13:17:04 i Allt o inget

Åh vilken bra kväll de blev igår :)
Blev bjuden på jättegod mat hos stina och samma sak med efterrätten var också jättegod:) Fick jättefint presenter! Blid ser ni nedan!! Var så glad över allt ja fick, trodde jag skulle börja gråta! Fick mina favoriter en redbull och en sak jag har önskat mig jättelänge, en Victoria Secret body splash!! :D blev as glad när jag såg den!!
Sen resten så bada vi badtunna ett väldigt bra tag, och vi hade allsång! Alltså det var en riktigt lyckad kväll!
Så jag var nog hemma vid halv två eller nått sånt :)
Men tack tjejer för en TOPPEN KVÄLL IGÅR! Och tack för dom fina presenterna!!!:D


Nu ska jag göra iordning mig, för snart bär det av på fotboll :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela