josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

frågor!

Publicerad 2013-07-10 21:28:47 i Allt o inget

Jag var ute och kollade efter lite bloggar sådär liksom lite random.
Och hittade då en blogg om handboll och där hade hon svarat på frågor då, alltså frågor till en handbollspelare :) Och ja ba, yes kopiera och ta dom i den här bloggen :)  Så här kommer dom :)
 
  1. I vilket lag spelar du i?Ifk karlsborg
  2. Vilken postion kan du inte spela i? höger och vänster sexa, och pivot!
  3. Vilken är din postion ute på planen?  Höger eller vänster nia, helst vänster!
  4. Finaste mål du har gjort,beskriv? Ett mål gjorde jag från mittlinjen,alltså mitten av plan när det var kanske 5 sekunder kvar, och jag skulle göra en kontring, men provade att  hoppa, och ja det lyckades jag rättså bra med:) Det blev ju mål så! 
  5. Vad är det dummaste du har sagt till nån på plan,domare eller spelare? ja,tror det är "lär dig döm för fan domare" till en domare da, och till en spelare "men lilla du lär dig reglerna för fan" eller ntått sånt! 
  6. Finaste du har sagt till nån?? Hahha, ja komigen nu till laget eller nått sånt tror jag då! :) 
  7. Favorit hall att spela i?  våran i karlsborg och i tibro tror jag :)
  8. hur många gånger har du fått en 2 minutare? ingen aning, håller inte koll!
  9. hur många mål har du gjort på en match,högst? Ja har ingen aning, men det har väll vart en hel del ;)
  10. Har du nån gång haft nån skada eller har?Har en stukad fot, men den är nästan helt återställd,men själv lyckas man med att stuka den igen. Men är på helt klart bättringsvägar med den nu :)
  11. Hur gick den till isåfall? Var tvungen att gå ut på kanten att spela, och då skulle jag efter vårt anfall göra en snabb vändning, trampar då fel och trampa åt sidan, foten vek sig och knäckte till och så blev den stukad. Hoppade sedan på kryckor en och en halv vecka senare!
  12. Favorit spelare? herr sidan:Olafur gudmunsson och Kent robin tönnesen.Dam sidan:Isabella gullden och Nathalie Hagman får jag nog säga, och får ju inte glömma Linnea torstensson :)
  13. Favorit elitserie lag?Sävehof och Kristianstad :)
  14. Hur länge kommer du spela handboll tror du? i ett bra tag till tror jag :)

Där fick ni svaren :) 
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela