josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

GOD MORGON ALLA MINA VÄNNER!

Publicerad 2013-07-23 10:49:32 i Allt o inget

God morgon på er,hoppas ni har sovit gott? 
Det har jag kan jag säga, fick ställa om alarmet flera gånger, för det var ju så jäkla skönt att sova :)
Idag blire det beachen med Stina och lite senare sen kommer syrran :)
Det var ett tagsen jag träffade Stina känns det som, hon har vart i Sthlm och lite så, men idag får jag äntligen träffa henne :) Så det blir nog att hänga där hela dan idag tror jag, och idag säger dom ju att det ska bli så jäkla skönt väder, så detta kommer nog bli PRIMA! 
Men nu så ska jag packa det sista, och ta ut ur diskmaskinen :) 
 
Ha en bra dag :) 
PUSS!
(bilden som ni ser där, det är kyrksjön. Skit bra ställe att ligga och sola på och spela volleyboll, går för alla åldrar, har legat där nere sen jag föddes typ, ne men nästan! Jätte härlig strand med hopptorn och flotte) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela