josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Idag händer detta i min lilla värld!

Publicerad 2013-07-24 14:00:44 i Allt o inget

Idag så händer det inte så mycket! 
Senare sen blir det att åka till Karlsborg och köpa lite saker inför ikväll, jo då så ska Stina komma hit och vi ska ha FOTBOLLSKVÄLL!!!!! Det är ju Sverige-Tyskland! Hoppas såklart på vinst! 
Så det blir nog bra, kommer nog bli mycket prat och skratt med tror jag :) 
 
Men just nu så sitter jag och bloggar från den lilla datorn, medans jag vaktar den stora. 
För den stora datorn är helt CRAZY! Fick igång den nyss, och nu håller den på med massor av upptadteringar också, konstig dator det där! Men jag vill ju liksom ändå att den ska funka, för det är ju bra med tre datorer i familjen och inte bara två! Men nu så står det här 15/17 så den borde väll vara klar snart!
 
Men får ta och kolla på detta nu, puss!
Bloggar mera senare :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela