josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Känn ingen sorg!

Publicerad 2013-07-26 00:22:57 i Allt o inget

Alltså Känn ingen sorg, WOW vilken film säger jag bara!!
Fy fan va bra den va! Satt liksom och njöt hela filmen :D Så jäkla bra var den, alltså ni måste kolla på den!
Nästan ett måste! Detta är nog en av dom bästa filmerna jag har sett kan jag säga! Och för att vara en svensk film så är den ju liksom GULDVÄRD liksom! :)
Var inne i Skövde och kolla på den med Wilma och Filippa :)
Så det var kul!
 
Igår så blev det fotbollskväll hos Filippa, med Stina och Wilma!
Vi kollade på fotboll, och strögade! Sen så slutade kvällen hos Simon, där Martin och Arvid var, så vi var där och tjötade lite :) Men det var en lyckad kväll i alla fall:)
 
Men ska slå på nån film nu!
puss!
 
http://www.youtube.com/watch?v=5FqkRSAbkFQ
Trailern, se den!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela