josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

min dag!

Publicerad 2013-07-05 16:04:23 i Allt o inget

Hallo alla läsare :)
Hoppas eran dag har varit/är bra, här är den bara bra :) 
Vart en riktig sportig dag idag tycker jag :) 
Började med en PW runt mölltorp, sen en rättså lång cykel tur ut till kråk och sedan en simtur ute i vättern, och sen en cykeltur hem igen :) OCh det gick i ett bra tempo tycker jag faktiskt :) 
Så jag är nöjd med min lilla sport dag eller vad man nu ska säga ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2013-07-06 11:04:18

Jättefin blogg duhar :)
Läser varje dag :)

Svar: tack så mycket :))
Josseeww

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela