josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

My days!

Publicerad 2013-07-22 20:19:21 i Allt o inget

Hej på er alla!
Hoppas allt är bra i värmen, här är det bara fint kan jag säga :)
Har inte orkat bloggat på ett par dagar nu, har haft lite bloggledigt kan man säga ;)
Men har i alla fall haft det roligt utanför bloggen kan jag säga.
 
I fredags så var det allsång på kvällen, kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen;)
Men på kvällen så var det allsång, jag och Ellen stod i chokladhjulet och hållde på, sen kom My och hjälpte oss med :) Så det var lite små kul! Efter allsången så mötte vi upp Emil, Calle, Filip, John, Jakob och simon på pizzerian, så där satt vi ett tag och tjötade, sen så drog Filip, Simon, Jakob och John. Så då hängde jag och Ellen på Emil och Calle till Emil i Undernäs. Så där var vi ett tag, var riktigt kul! Senare sen så kom Filip också :)
Så jag och Ellen drog väll därifrån runt kvart i ett eller nått sånt tror jag!
 
I lördags så bar det av till Töreboda, för att cykla till Sjötorp!
Det var riktigt mysigt kan jag säga! Ett semester tips till er alla, bara en dags tur liksom!
Men det var varmt, så jag slängde mig i kanalen några gånger;)
Sen så käka vi lite i Sjötorp, och åt mat och bara pratade! Mormor o morfar var med, och Adina och Jakob.
Sen drog vi hemåt, så då bjöds det på grillat hos mormor och morfar! Har nog aldrig vart så jäkla mätt i hela mitt liv! Fy faan va mätt jag var, ushhh! Så vi sov där tills söndag!
 
På söndagen så börjades det med frulle, sen bad i kanalen!
Sen så packade vi och drog hemåt. Sen när jag åt så messade ellen mig och fråga ifall jag ville med till Djäknesundet och bada där. Och det ville ja såklart! Så där mötte vi upp Emil, John, Calle, Oscar och Daniel!
SÅ där var vi och bada ett tag, sen drog vi med till Undernäs och hängde med dom lite. Sen så kollade vi på när dom spelade fotboll. Efter det så drog vi till Daniel och drack kaffe :p Och satt och tjötade lite, sen så bar det av till Oscar och hängde lite där, och drack kaffe :P Sen drog alla hem då drog ve med hemåt!
 
Så det var en bra helg detta!
Hoppas det kommer flera sånna!
Sen drog min lilla kompis till Danmark idag med, min lilla Ellen!
Kommer sakna dig kåååmpisss! <3
Men du kommer ju om en vecka!
 
Men nu så ska jag kolla på OTH!
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela