josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

PRESENTLISTA!

Publicerad 2013-07-30 10:51:00 i Allt o inget

Hallo, om 23 dagar är det dags! 
Jo min födelsedag, den 21 augusti! Så hade tänkt att lägga upp bilder på allt jag vill ha, så släkt,mamma,syster,vänner! Kolla här!! :) 
 
Hummel Tech Gold Shirt Ladies
Hummel Bee Authentic Sport Bag M
 
Victoria´s Secret Endless Love Bodymist
 
Victoria´s Secret Hello Darling Mist
iPhone 4 skal dream
 
Ja nu ser ni ju va jag vill ha ;)
Hoppas jag får allt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela