josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Två dagar har spenderats med härligt folk!

Publicerad 2013-07-15 21:20:42 i Allt o inget

Hejj allihopa!
Hoppas allt är bra, här är det PRIMA!
Väldigt trött bara, har liksom gått i 130 dom här senaste dagarna, men kan inte klaga på att jag har haft tråkigt i alla fall! För lördagen och söndagen har bara vart roligt folk med hela tiden :) Ja sa ju att jag skulle berätta vad jag hade gjort i helgen.
 
FREDAG: På fredagen så var det sjön hela dagen! I LOVE IT!
Min kusin adina kom ner till stranden också, jättekul:) Sen på kvällen så var det allsång, den sket jag i denna fredagen, för jag hade huvudvärk! Men den gick över, och då fick jag för mig att ta kvällsdop. Och då hängde ellen,stina,och simon på:) Och martin och Alex med som vi mötte där nere! Så det var en bra kväll!
 
LÖRDAG: Stranden hela dagen, min morbror och hans tjej kom ner, plus mina två kusiner och min låstas kusin, miin kusins poijkvän och en till familj. Så det var helt fullt på stranden kan jag säga! Och när det är det, då är det fanimig sommar!!! Senare sen så kom Ellen och Stina, vi härjade och badade som vanligt liksom! Sen drog stina för hon skulle vara barnvakt. Sen så kom jag på, fan va mysigt det skulle vara om vi grilla på kvällen jag och Ellen. Så det bestämde vi oss för att göra, så vi bjöd med oss Oscar och Simon med. Så vi drog ner till lomuddarna och tog med oss marshmallows,vattenmelon,dricka och godis och satte oss där med en liten engångsgrill:) Det var riktigt kul! Sen så messade vi Filip och sa att han kunde komma till mtp. Så då mötte vi senare sen på kvällen upp Filip,calle och emil, på ica parkeringen! Och stod där och tjötade ett bra tag! Sen drog alla hem, då drog ellen med mig hem, och vi satt här hemma och tjötade med syrran och Tilda ett tag, tror kl var 3 eller nått när dom hade dratt hem och jag och syrran hade gått och lagt oss :)
 
SÖNDAG:Vaknade vid tio eller nått, messade ellen och kollade ifall vi skulle göra nått!
Och så blev det, drog till ellen runt två eller nått! Var där ett tag, sen så drog vi till Undernäs med Stina och kollade på fotboll. Sen så drog vi till macken, satt och tjöta lite där med Wilma. Daniel, John och Emil. Sen så kom Calle, Oscar och Henke. Sen så drog Wilma hem, för hon skulle jobba dan efter. Och sen så strögade vi ett tag med, sen så drog vi alla till Oscar och satt på hans altan och bara chilla, lyssnade på musik och bara satt och pratade med varandra! Mycket skratt kan jag säga!
Så jag tror klockan var halv ett eller nått när vi drog från undernäs, kanske senare kommer inte riktigt ihåg!
Men klockan var runt två när jag var hemma, och då var jag så jäkla hungrig, så mamma fick värma mat till mig, kändes konstigt kan jag säga att äta mat så sent!
 
Så idag har det bara vart en slööööaaa dag!!!
Men nu så ska jag kolla lite bloggar och så:)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela