josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

äntligen!

Publicerad 2013-06-18 13:29:01 i Allt o inget

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!!
Idag förstod jag att det var SOMMARLOV! :)
Har liksom inte fattat det förut, men nu känner man liksom i kroppen att det är sommarlov, ledig i flera veckor. Och dom veckorna kommer bli bäst!!! I morron om en vecka så åker jag till Smögen med mitt fotbollslag på cupp, ska bli as kul! Har vart på den cuppen en gång förut, den heter kalles kaviar cup, har ni vart där nån gång med erat fotbollslag? Är för bägge tjejer och killar, jätterolig cup! Är ju på Smögen, och det är ju så fint där på sommaren så:)
Det ska bli as kul! Men då kommer jag göra lite inställda inlägg åt er, och sen kommer det nog komma vanliga med förhoppningsvis ifall jag hinner och har lust! :)
 
Nu så ska jag göra iordning mig, och sedan åka ner till affären och några mera ärenden och lite sånt:)
Ikväll så blir det att åka till Stina och fira henne, var ett tag sen jag träffade henne nu! Träffade henne senast på skolavslutningen men ändå liksom!
Men ska byta kläder nu, puss!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela