josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Dagen!

Publicerad 2013-06-03 21:57:23 i Mode

Go kväll!
Har haft en "städ" kväll kan man säga, städa igenom rummet och lite så:) Så nu är det riktigt fint, för en gångs skull;)
Dagen idag, var ju i Skövde:) Och då hakade Wilma på:)) Så vi gick lite på commerce, letade efter skor och sen drog vi till Max och käka, sen drog hon till sin moppe utbildning:) Och då drog vi till Elins:) Blev två filmer och ett par ballerina skor:) Skulle ha ballerina skorna på skolavslutningen, men provade outfiten ikväll, och då så blev mina klackskor mycket snyggare, så det blir klackskor istället :) Klänningen faller jättefint med dom skorna :) Så detta blir bra, vill bara ha skolavslutning nu!!
Inte mycket kvar nu!:)
Men ska kolla på solsidan nu:)
Puss och Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela