josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

frågor!

Publicerad 2013-06-29 16:24:00 i Allt o inget

 Vad är ditt mellan-namn? Josefine

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Emma eller nått sånt

 Är du i ett förhållande nu? nej

Vem vet mest om dig? min mamma tror jag, och mina vänner

Vad gör du på fredagskvällar?Sitter hemma och kollar på film,tränar eller match eller hänger med vänner:)

Bästa filmen du någonsin har sett? Dear john och johan falk

Hur mår du idag? FINT!!! :D 

 Vad gjorde du för exakt ett år sen? Tror jag var på fotboll på ullevi .)

 Bästa minnet från sommaren? Är sommar nu, och det kommer bli många minnen från denna sommaren :)

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Grekland

När var du där? när jag gick i sexan, så för två eller tre årsen :)

Är du rasist? nejj nejj! 

Har du helt svenskt ursprung? det tror jag :)

Föredrar du svenska eller utländska killar? Bägge!

Ser du fram emot någonting just nu? Ja nästa vecka, för då är det smögen som gäller!!

Sköter du skolan? jajjemen!

Vad hade du för betyg förra terminen?Massor av E,några D och ett eller två C :)

Vad är det bästa du fått på ett prov? Ingen aning!

Har du fått ig på ett prov? ja det har man väll fått nån gång ;)

Vilken klass går du i nu? Ingen

 Vilken skola? carl johan skolan

Vad står det i ditt senaste sms? hejj :)

Hur lång är du? 1.67 tror jag :)

Vad har du för mobil? Iphon 4
 
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa en range rover

hoppas detta blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela