josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Go kväll :)

Publicerad 2013-06-24 20:12:52 i Allt o inget

Go kväll på er :)
Kom precis hem från Skövde :)
Blev allt lite shopping! Sommar rean har ju börjat, så då var man ju liksom tvungen att köpa nått! Så på Ginatricot köpte jag en väska och en plånbok. Mina fina Louis vitton plånbok har gett sig:(( Bhuuuuhuu, älskar den verkligen! Men men!! Sen så fick det bli ett par nya hörlurar från Siba,ett par iLuv! Verkar vara riktigt bra:) Sen trosor från H&M! Så jag är nöjd! Får spara lite pengar tills smögen och Stockholm nu:)
Men nu så ska jag göra lite kvällsmat:)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela