josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Go kväll!!

Publicerad 2013-06-11 20:53:56 i Allt o inget

Go kväll alla fina läsare!
Hoppas allt är bra??:)
Här är allt bara fint!! Ligger och kollar på fotboll och har precis duschat :)
Haft brännbollstunnering idag, såklart vann 8c, min klass! Vi äger ta me FANIMIG på allt kan jag säga!!
Men våran klass är en riktig sport klass så:) imorn så är det klassens dag, våran klass ska vara på en fin liten plats som heter sommarhemmet:) Jättefin plats vid vattnet:) Så det blir kul, så imorn så får man lite sovmorgon :)
Men ska kolla klart på fotbollen nu:)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela