josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

God morgon!

Publicerad 2013-06-20 11:34:33 i Allt o inget

Hoppas alla har sovit gott!
Just nu så ligger jag i sängen och kollar på simpsons och väntar på Grey´s Anatomy. 
Vaknade runt tio idag, och bara kände att jag ville bara somna om, men det gick ju inte, lilla vovven var ju tvungen att gå ut såklart! men men, när man väl är uppe så går allt bra! 
 
Var ju i lundsbrunn igår och spelade match :) 
Det blev 1-1, bägge mål var liksom tur mål kan man säga, vårat mål blev liksom självmål, men det blev ju mål iallafall:) Så det är skönt att man inte förlora nu innan cuppen :) 
Idag så är det träning ikväll, och sen blir det nog att plocka blommor tror jag:) 
 
Imorn på midsommarafton, så på förmiddagen så är släkten här och firar mamma :) 
Senare sen så drar jag till stina och ellen kommer dit med, och vi tre ska hjälpas åt att laga mat och så. 
Det blir kul och se hur det slutar, men det blir nog bra så:) 
 
Men ska fixa lite inlägg nu :) 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela