josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

haalloo där!

Publicerad 2013-06-09 13:12:21 i Allt o inget

Hallo där ja!
Allt bra?? Här är det prima!!
Ska snart käka lite, för ska sedan sen till skövde, och efter det sen till Stenstorp för att spela match!
Är väll inte dirket jättetaggad men, är rättså trött sen igår!
Igår, ja först så var det ju stranden med ellen, och där nere träffade vi Alex,simon och arvid :)
Sen så käkade alla vi moppemacka och badade,spelade volleyboll och hade allmänt skojj tsm!
Sen så drog alla hem, vi också jag och ellen!
VI käkade, sen så messade simon mig och undrade ifall jag och ellen skulle med ut och fiska med han och martin, och det tackade vi inte nej till!Vi åkte ut vid nio eller nått och kom i land lite efter elva eller nått. Mycket skratt i båten och två firrar fick vi , inga hajar :( Men nästa gång så har ellen lovat att hon ska ta med sig fika, för det var en står besvikelese att vi inte hade det tyckte hon :)
 
men nu så ska jag packa det sista sen så ska vi åka och hämta ellen och sedan dra til skövde :)
puss!
btw, kommer bilder senare om fisketuren! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela