josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

hemma från ett par roliga dagar i Kungshamn/Smögen!

Publicerad 2013-06-29 23:18:41 i Allt o inget

(saknat denna sötnosen)
 
Hejj på er! 
NU är jag allt hemma:) 
Skönt, men ändå lite tråkigt! Har haft det riktigt kul dom här dagarna alltså. 
Det har vart allt från att spela matcher(såklart),gått på smögen bryggan,åkt båt och till vattenballongskrig och till massor av skratt och prat! Är riktigt nöjd med dom här dagarna:) 
Men ibland får man betala priset liksom, eller vad man nu ska säga, matcherna gick inte alls bra, och vi hade alla dommarbeslut imot oss! Så mycket tjafs med domaren och så! Plus, att jag ahr skrikit så mycket att det låter som att jag är i målbrottet typ, och alla tycker det är jättekul och gå och lyssna, men ändå vill dom att jag ska vara tyst så jag vilar min röst liksom! Men det går ju inte,för jag pratar ju hela tiden ;) 
Men har iallafall haft ett par roliga dagar i kungshamn med roliga tjejer och killar :) 
 
Men nu så ska jag sova, bertättar mera om cuppen nån annan dag!
Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela