josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Hallåååå där min vän:)

Publicerad 2013-05-09 20:50:03 i Allt o inget

Hålloo på er mina fina vänner :)
Hoppas allt är bra , här är det bara bra tycker jag :) Ligger i mitt rum och kollar på hockey , skräll va! Ni tycker säkert att det är det ända jag gör liksom, men det är fel, jag kollar faktiskt på handboll med ;) Och gör lite nytta med :)
Men har precis typ kommit hem från träningen, gick bra tycker jag :) Känns fortfarande i foten , men det är bara att tejpa:)
Idag så har det inte hänt så mycket, kollat mest på tv och tränat :)
Imorn, skulle nog ner till ridskolan på morronen för att kolla på Tindra tror jag, senare sen på kvällen så ska ja till Karlsborg :)
Men ska kolla klart på perioden nu!!
PUSS!!
Saknar mina två sötnosar :*

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-05-10 23:52:00

Hahah! Saknar dig med ❤

Svar: puss på dig <3
Josseeww

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela