josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Prova detta:)

Publicerad 2013-05-27 15:20:44 i Allt o inget

Prova denna body washen:)
Jag tycker den är as bra! Man tar allt som man ska ha, sköljer av de, sen tar man denna body lotion smörjer in den, och sen sköljer av , och sen tar bara ett litet svep med handduken på kroppen, sen är du torr och klar :)
Jag tyckte den var as bra, en sån body lotion ska jag köpa, för jag fick bara hem ett prov exemplar typ :)
Men nu får jag allt köpa denna:)
Prova den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela