josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

slööööööö.......

Publicerad 2013-05-25 12:02:48 i Allt o inget

Ja rubriken talar för sig själv:)
Är riktigt slöö idag, ligger bara i sängen och glor på tv, vakna kvart över elva typ eller nått!
Men det är jag faktiskt värd, jag spelade faktiskt fotboll igår i skara, och kom hem kl tio!
SÄ det blev sängen direkt!!!
men idag så är det a-laget som spelar vid tre, så det blir väll en sväng upp till IP med :)
Ikväll, två handbollmatcher att kolla på och en ishockey match att kolla på, blir en riktig sport dag idag med alla slags sporter:) Men det gör mig inget, älskar att kolla på sport så :)
 

Men kan meddela att jag har nog hittat min skolavslutning klänning!!!
ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!!!!
Men ni får inga bilder eller nått än, för äns jag är säker på att jag ska ha den:)
Ska kolla och prova den när jag och min familj plus mormor och morfar åker till örebro nästa vecka!
Kan inte fatta att det är typ sommarlov om typ 18 dagar! :O
Går liksom inte att fatta! Känns som igår att man liksom hade snö på marken och att det precis har varti nyårs afton och man bara längtade till sommarlovet, och nu är vi liksom snart där!
Och lilla jag börjar liksom NIAN iår,eller snart da typ, hur man nu vill säga!
Men detta sommarlov som kommer, det kommer bli AWESOME!
Mångs sena kvällar med fina vänner, mycket bad och MYCKET SHOPPING(förhoppningsvis)!!!
Många matcher i fotbollen, cupper och bara leva livet liksom :D Åka till stockholm,göteborg, kanske gränna elelr nått sånt, mycket töreboda och bada i kanalen, träffa släkten!!!  Kommer bli awesome alltså!!!!
 
Men nu så ska jag gå upp och prata med syrran!
ha en bra dag alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela