josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

blev en kort dag idag

Publicerad 2013-11-27 08:14:57 i Allt o inget

Ja gick bara in och ut ur skolan lika snabbt,har så jäkla ont i magen!vet inte ifall det ä magsjuka som ä påväg eller nått.så jag kände att jag inte klarade detta,skulle skriva prov idag med.som jag för en gångs skull kände mig säker på liksom.Men hade nog heller inte gått så bra ifall jag hade mått såhär;(
Så nu väntar jag på att bussen ska komma,så sen ska ja åka hem lägga mig i sängen och slå på nån mysig julkalender och bara drömma mig bort till julafton,och sova lite med!

men ha en bra dag ni andra!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela