josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

träning!

Publicerad 2013-11-26 16:19:13 i Allt o inget

då var det dags och åka träna lite handboll då,taggad som vanligt för att träna :) Har ju fått haft lite små uppehåll från mina handbollsträningar på grund av mitt knä som ä lite halv bra just nu,men har en tid nästa vecka för mitt knä hos sjukgymnasten så,fårse vad dom säger:)

men idag så har jag pluggat på so och tyska,sen städat mitt rum från topp till tå. har bytt bilder i ramar,satt upp julstjärna,damat, satt upp nya ljuslyktor och massor annat:)
skönt med lite studiedagar då och då:)
Men det är inte långt kvar till julafton nu:)
men ska åka till bussen nu!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela