josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

trevlig kväll igår

Publicerad 2013-11-24 11:03:27 i Allt o inget

Ja ni, när jag kom hem igår då var jag för jäkla trött!
Går kvällen böjd på pizza och efterätt hos Stina: )
Dom som var med var stina,Sebastian Wilma och Ellen: ) Var riktigt kul, så vi ströga lite sen åkte vi hem till alla så dom fick se hur vi bodde också: )
så jag kom väll hem lite efter tolv: )
men just nu så ligger jag och kollar på tv och ska snart gå upp och duscha och plugga: )
så bloggar mera sen: )
puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela