josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Åh så mysigt!!

Publicerad 2013-09-12 21:23:59 i Allt o inget

Äntligen börjar hösten komma! 
Den är ju så mysig, med alla löv och tända ljus,tjocka tröjor,lägre temperaturer,handbollen börjar :) Allt blir  så jäkla bra bara :) 
Idag så har jag tränat och fixat PRAO plats :) Fick bli på ett fritids här i mtp, så det blir nog kul tror jag :) 
Imorn,skola först! Sen kräftskiva på kvällen hos linnea :) Ska bli kul faktiskt,men har ingen aning om vad jag ska ha på mig men,det kommer jag nog på:) 
Men ska slå på en film nu!
Puss och god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela