josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Helgen!

Publicerad 2013-09-08 20:30:37 i Allt o inget

Go kväll!
Sitter just nu och pluggar på prov, men tog lite ledigt nu så jag kunde blogga :)
Skulle ju berätta om min helg lovade jag ju igår :)

Fredag: Var i stan och shoppade, på kvällen så kolla ja på fotboll :) och prata lite i telefon men lite folk :)

Lördag: pluggade och städade:)
Sen på kvällen så drog ja till Wilma,
och vi träffade sen Calle och oscar på kvällen! Sen kom lite mera folk och stod och snacka med oss,sen så kom Ellen! Sen drog alla med hem till mig, och vi satt och prata och lyssna på musik!
Så dom drog nog hem runt halv ett eller nått tror jag :)

Söndag(idag) : tränade handboll på morgon, jäklar va kul det var att börja igen!! Taggad till tusen till första matchen nu:) Sen så kom jag hem, käka och plugga lite! Sen på kvällen drog jag och mamma och kollade på fotboll :) och nu sitter jag här och Smsar och ska göra lite kvällsmat :)
Ha en bra kväll!
Pusssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela