josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

trevlig kväll:)

Publicerad 2013-09-28 00:12:02 i Allt o inget

Ja det blev en riktigt bra kväll!
började hos Stina med mat och så:) Sen blev det lite strög i mtp, snacka lite med Simon och så:) sen drog vi till Stina igen, käka efterrätt! sen drog vi till kbg, strögade med jakob och erik:) sen skjutsa vi wilma till södra, sen ströga vi lite mer med dom och några mer! känner att jag har fått en bra workout idag med, har fått putta på Jakobs epa när den har stannat några gånger! :) Men det var en kul kväll,kom precis hem och ska sova nu!:) Imorn så kanske ja och Ellen till Mariestad kanske, annars blir det att åka och kolla när Stina spelar fotboll :)
men god natt och sov så gott:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela