josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

fuckin bra kväll!

Publicerad 2014-01-04 01:02:03 i Allt o inget

Ja blev en awesome kväll!!
Jeppe och Pontus kom ju till kbg,då käka Stina och Ellen lite!sen drog vi mot konsum handla lite också! Sen ströga vi lite, och drog hem till Stina! Var inte så mycket drag där,så då messa ja dit Oscar,Calle och Jakob! så då kom Jakob och hämta mig,sen drog vi oss mot Ica stod där och snacka ett bra tag,och sen kom Ellen,jeppe och Pontus! Vi ströga och snacka i några timmar,sen bar de av mot kbg, Jacob släppte av mig,Ja då skulle vi köra fyra i Pontus traktor!trångt som fan,men mysigt vare;)
Så då ströga vi lite,sen upp till Ellen och sen till.mig!
så kom hem för en halvtimme typ!
så tack alla för en as bra kväll!
vill ha mera sånna,
peace och puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela