josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

fundering

Publicerad 2014-01-09 20:07:03 i Allt o inget

Ja ja har en fundering, funderar på att byta till devote alltså!! Går ju inte fixa header på denna portal,as svårt ju!
Så när februari kommer så kommer de förmodligen bli ett byte till en annan portal. Och devote är en riktigt bra sida tycker jag,så det ska bli kul att byta tbx dit,ifall de inte nu blir nån annan sida;)

Men som de ser ut nu så blir de nog Devote :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela