josseeww.blogg.se

Här får ni läsa om min vardag,mina vänner och en hel del bilder på hela mitt liv:)

Hejsan hoppsan!

Publicerad 2014-01-11 22:56:36 i Allt o inget

hejj på er!
kom nyss hem från en snöigt mtp och kbg!#)
Min kväll nudå, börja med att min familj drog till gith och dom,så käka ja lite där!
Sen drog ja mig mot ica i mtp,och där vänta Calle och Oscar på mig!så ja hoppa in där, sen så ströga vi lite i mtp och så,sen bar de av mot kbg där ströga vi med Evert lite och dom,sladda lite och bara hade allmänt kul liksom! tror vi var nära dikena och vattnet några gånger när vi sladda,men de var kul!:)
så nu sitter ja i min soffa och kollar på tunnelbanan,men ska nog snart lägga mig #)
Men puss och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josseeww

Hej och välkommen till min blogg :) Jag heter Josefine och bor i en liten by i Västra Götaland som kallas Mölltorp. Är 15 år och älskar att sporta. Spelar handboll och fotboll på fritiden och hänger med mina kära vänner. I min blogg så kommer ni få läsa om allt från träningar, mina vänner och se en hel del bilder på allt! Hoppas ni gillar den :) Följ mig gärna på Instagram med : Josseeww

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela